Elikkä...

Iikulta tuli idea, että voitaisiin kirjoitella pienet esittelyt itsestämme. Hieno idea. Näin myös minun kaverini ja sukulaiseni saavat tietää, kenen kanssa oikein reissaankaan. Ja tietenkin Iikun kaverit ja sukulaiset oppivat minusta jotain.

Olen siis Tuuli. Lempinimiä löytyy Tuikusta ja Tuutikista Enkelin kautta Lampaaseen ja kaikkeen siltä väliltä. Olen syntynyt 13. toukokuuta 1990 (eli täytän seuraavaksi 19 vuotta) ja olen perheeni "nuorimmainen". Minulla on kaksi isoveljeä: Pekka ja Jussi, sekä kaksoissisko Sarri. Asun tällä hetkellä Ypäjällä vanhempieni ja siskon kanssa, mutta tarkoitus on muuttaa viimeistään syksyllä Tampereelle päin jos opiskelupaikka niin sanelee. Toivottavasti näin käy.

Opiskelen Juhana Herttuan lukiossa Turussa taideviestintä-linjalla. Koulumatkoihin kuluu päivittäin yhteensä parisen tuntia mutta ne sujuvat mukavasti omalla (tai siis isin) autolla ajellen ja radiota (ylex) kuunnellen. Koulua on jäljellä enää pari viikkoa ja sen jälkeen vielä muutamat ylioppilaskirjoitukset päälle. Sitten voisin keskittyä töihin, jos sellaisia saisin. Pari paikkaa vaikuttaa lupaavalta mutta mikään ei ole vielä varmaa. Rahaa pitäisi saada kokoon, että se interrail saataisiin toteutettua tukeutumatta vanhempiin :)

Minun on sanottu näyttävän siltä, että voisin soittaa jotain jousisoitinta. No, en soita. Soittelen pianoa huvikseni kotona maailman parhaalla pianolla, joka pitäisi virittää (on pitänyt jo pari vuotta), mutta en ole käynyt moneen vuoteen enää soittotunneilla. Veljet ovat joskus yrittäneet opettaa minua soittamaan kitaraa mutta siinä en ole edistynyt perussointuja pidemmälle. Harrastan soittelun lisäksi lueskelua ja musiikkiteatteria.

Eiköhän tässä tullut tarpeeksi esittelyjä tähän hätään. Ainakaan en nyt keksi enempää mainitsemisen arvoista. Iikun vuoro esittäytyä.

<3: Tuuli